Πόνος; Δε θέλει κόπο... • Katerina Moustaka

Πόνος; Δε θέλει κόπο…

Ξέρω πώς είναι να πονάς.

Να μην μπορείς να καθίσεις πάνω από κάποια ώρα στην καρέκλα.

Να μην μπορείς να σηκωθείς από την καρέκλα.

Να μην μπορείς να δέσεις τα κορδόνια σου.

Να μην μπορείς να ανέβεις τη σκάλα.

Να μην μπορείς να κατέβεις τη σκάλα.

Να μην μπορείς να σκύψεις στο νεροχύτη να πλύνεις τα δόντια σου.

Να σου πέφτουν τα κλειδιά και να σκέφτεσαι πώς θα καταφέρεις να τα ξαναπιάσεις.

Να ξυπνάς από πόνο κάθε φορά που θέλεις να γυρίσεις στο κρεββάτι.

Να δυσκολεύεσαι να βάλεις το μπουφάν σου.

Μετά από 23 χρόνια χρόνια που ασχολούμαι λόγω επαγγέλματος με το κοψομέσιασμα, το νευροκαβαλίκεμα, τους σφάχτες, τις «ψύξεις», τις «χρόνιες θλάσεις» και τα επετειακά πισογυρίσματα των αγαπημένων μου πελατών (⬅️ η Μουστακο-ορολογία πάντα στην πρώτη γραμμή) και άλλα 15 που με φλερτάρει προσωπικά ο κος Π, τα τελευταία 5 εκ των οποίων με σοβαρές προθέσεις, έχω να καταθέσω τα εξής:

Σε όλες τις ως άνω προαναφερθείσες θέσεις και δραστηριότητες, όσο σοβαρή και να είναι η συμπτωματολογία, 99 στις 100 φορές ΜΠΟΡΟΥΜΕ να βρούμε τρόπο να κινηθούμε με ΛΙΓΟΤΕΡΟ, ΕΛΑΧΙΣΤΟ ή και ΚΑΘΟΛΟΥ πόνο.

Αρκεί να κάνουμε την κίνηση ΧΩΡΙΣ να ενεργοποιήσουμε τη βασική ομάδα μυών που αναπαράγει ή αυξάνει την ένταση της ενόχλησης.

Γι’ αυτό σας λέω Αδέλφια: δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο.

Αποφάσισα λοιπόν να κάνω μια σειρά βινδεακίων με hashtag #ΔεΘέλειΚόποΘέλειΤρόπο (για να τα βρίσκετε και εύκολα) και να αρχίσω να τα αναρτώ εις το YouTube καναλάκιόν μου -και θα αναρτώνται και εδώ, βεβαίως βεβαίως.

Αν είσαστε πάσχων/ουσα και θέλετε να σας υποδείξω πώς να κάνετε και άλλες πονετικές κινήσεις -που πιθανόν μου διέφυγαν- άνευ ενόχλησης, αφήστε μου παραγγελιά.

Με αγάπη ❤️ πολλή!