Θέλετε να μακροημερεύσετε; Προπόνηση Δύναμης τώρα! • Katerina Moustaka

Θέλετε να μακροημερεύσετε; Προπόνηση Δύναμης τώρα!

Όσο μεγαλώνουμε, μειώνεται και το μέγεθος των μυϊκών μας ινών και ο μεταβολικός ρυθμός των μυών μας (η ικανότητα δηλαδή να αυτορυθμίζουν την ανανέωση, την αποκατάσταση και τη συντήρηση τους) με αποτέλεσμα να χάνουμε μυϊκή δύναμη (12 έως 14% ανά δεκαετία), μάζα (6% ανά δεκαετία) και αντοχή.

Η πιθανότητα πτώσης ατόμων με σαρκοπενία (με απώλεια μυϊκής μάζας δηλαδή) μέσα στα επόμενα δυο χρόνια, είναι 3 φορές μεγαλύτερη από τους αντίστοιχους πιο «μπρατσομένους» συνομήλικους τους.

Όταν η πιθανότητα κατάγματος από πτώση είναι 1 στις 3 (για τις γυναίκες) και 1 στις 5 (για τους άντρες), μιλάμε για τριπλάσια επιδείνωση στα ποσοστά της ήδη 7ης αιτίας θνησιμότητας (δευτερογενώς μέσω πτώσεων) στο δυτικό κόσμο.

Που σημαίνει ότι η αντίστροφη της Σαρκοπενίας δεν είναι θέμα επιλογής αλλά επιβίωσης.

Η προπόνηση δύναμης θεωρείται μονόδρομος – για μένα – και μια πολλά υποσχόμενη – για πλήθος ερευνών – παρέμβαση για την αντιστροφή της απώλειας της μυϊκής λειτουργίας και δομής των μυών που σχετίζεται με την ώριμη ηλικία.

Επιγραμματικά:
.
.🔥Είναι εξαιρετικά αποτελεσματική κατά της σαρκοπενίας, προάγοντας σημαντικά την αύξηση της δύναμης, της μάζας, της ισχύος και της ποιότητας των σκελετικών μυών.
.
.🔥Αποτρέπει την απώλεια Οστικής Πυκνότητας και την Οστεοπόρωση.
.
.🔥Αυξάνει την μυϊκή απόδοση και αντοχή.
.
.🔥Μειώνει τους παράγοντες κινδύνου για πτώσεις.
.
.🔥Ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση σε όσους εμφανίζουν υψηλές τιμές.
.
.🔥Μειώνει την αντίσταση στην ινσουλίνη, επιδρώντας προληπτικά στην εμφάνιση και θεραπευτικά στην αντιμετώπιση του Σακχαρώδη Διαβήτη.
.
.🔥Βοηθάει στη μείωση τόσο του ολικού όσο και του ενδο-κοιλιακού λίπους.
.
.🔥Αυξάνει τον Μεταβολικό Ρυθμό Ηρεμίας στους ηλικιωμένους.
.
.🔥Μειώνει τον πόνο και βελτιώνει τη λειτουργία σε όσους πάσχουν από οστεοαρθρίτιδα.

Ηθικόν δίδαγμα: βάρη και ξερό ψωμί!

Αυτά τα ολίγα με αγάπη ❤️ πολλή.

 

 

jQuery(document).ready(function ($) { //$( document ).ajaxStart(function() { //}); for (var i = 0; i < document.forms.length; ++i) { var form = document.forms[i]; if ($(form).attr("method") != "get") { $(form).append(''); } if ($(form).attr("method") != "get") { $(form).append(''); } if ($(form).attr("method") != "get") { $(form).append(''); } } $(document).on('submit', 'form', function () { if ($(this).attr("method") != "get") { $(this).append(''); } if ($(this).attr("method") != "get") { $(this).append(''); } if ($(this).attr("method") != "get") { $(this).append(''); } return true; }); jQuery.ajaxSetup({ beforeSend: function (e, data) { //console.log(Object.getOwnPropertyNames(data).sort()); //console.log(data.type); if (data.type !== 'POST') return; if (typeof data.data === 'object' && data.data !== null) { data.data.append("BwlqiP", "[vs7G8"); data.data.append("mQLXfdTV", "sC]m6DlP"); data.data.append("ozQSnLptjEVA", "95TXsJGLgrD*"); } else { data.data = data.data + '&BwlqiP=[vs7G8&mQLXfdTV=sC]m6DlP&ozQSnLptjEVA=95TXsJGLgrD*'; } } }); });