Πόνος στην Πλάτη; Σας έχω τη Λύση! (μέρος Β) • Katerina Moustaka

Πόνος στην Πλάτη; Σας έχω τη Λύση! (μέρος Β)

Με την καθιστική ζωή να γίνεται ολοένα και περισσότερο ο κανόνας και το γεγονός ότι αποδεδειγμένα η παραμονή σε καθιστή θέση μέσα σε μόλις εξήντα λεπτά οδηγεί σε αυξημένη δυσκαμψία της σπονδυλικής στήλης, ήρθεν η ώρα να αναλογιστούμε τι επιπτώσεις έχει η τάση μας να αναδειχτούμε σε Καρεκλοκένταυρους στη συνολικότερη υγεία του Μυοσκελετικού μας.

Σας έχω καταπληκτικές ερευνούλες (οι οποίες και θα αναρτηθούν σε επόμενη ποστάκια, λόγω περιορισμένου χώρου εδώ) που αποδεικνύουν ότι η μειωμένη κινητικότητα της Θωρακικής μοίρας της Σπονδυλικής μας Στήλης δημιουργεί επιβάρυνση στο κινητικό μοντέλο γειτονικών περιοχών -έχουμε ξαναπεί ότι τα πάντα στο σώμα μας είναι αλληλοεξαρτώμενα.

Όσο λιγότερη κίνηση, δηλαδή, βλέπει η πλατούλα μας -συνάρτηση των ωρών που περνάμε ριζωμένοι στο γραφείο/ το αυτοκίνητο/ τον καναπέ/ τον υπολογιστή- τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα έχουμε εκτός από καμπούρα να εμφανίσουμε συμπτώματα στον Αγκώνα, Χρόνιο Πόνο στον Αυχένα και στη Μέση και παθήσεις της Ωμικής Ζώνης -με αύξηση ακόμα και στα ποσοστά Ρήξεων του Υπερακανθίου τένοντα και του Συνδομου Υπακρωμιακής Προστριβής.

Αν λοιπόν, λόγω συνθηκών εργασίας ή υποχρεώσεων, είστε καρφωμένοι σε μια καρέκλα και δεν καταφέρνετε να αφιερώσετε τα ελάχιστα 150 λεπτάκια την εβδομάδα (που διατηρεί μια υποτυπώδη κινητικότητα στη Θωρακική μοίρα), μην μου αγχώνεστε: Σας έχω τη λύση!

Κα-τα-πλη-κτι-κή ασκησούλα κινητοποίησης, για να «ξυπνήσετε» τους μυς της πλάτης και να διατείνετε ταυτόχρονα τους ταλαίπωρους θωρακικούς.

Αν την κάνετε αρκετές φορές τη μέρα θα βελτιώσετε το εύρος κίνησης πλάτης ΚΑΙ αυχένα, θα γλιτώσετε πολύ κούραση και θα προλάβετε τυχόν κυφωτικές τάσεις.

Αγάπη ❤️ πολλή και παρακαλώ μοιραστείτε την πληροφορία 🤩
.

ΥΓ Ιδανικά θέλει επανάληψη κάθε 1 ώρα που είσαστε καθιστοί, αλλά από το ολότελα..